Påmelding må skje før 30. oktober for å være sikret plass.
Første avdrag på 3000 kr må betales innen 1. desember. Da er påmeldingen bindende.
Andre avdrag på 2000 kr må betales innen 1. januar.
Det resterende beløp, inntil 2500 kr, må betales innen 10. februar. Hver deltager får beskjed om beløp, da det avhenger av deltagelse i dugnad og NUK-medlemskap.
Innbetalinger til St. Olav kirke sin bankkonto: 2400.31.19994.
Merk innbetalingen med «AKUTT til Roma» og deltagers fulle navn.
Ved en eventuell avmelding, vil AKUTT kreve å få dekket de utgiftene dette påfører AKUTT (avbestillingsgebyr for billetter og andre utlegg AKUTT ikke får refundert). AKUTT vil derfor ikke refundere hele deltakeravgiften ved avmelding, men gjøre fratrekk for disse utgiftene.
Alle må selv skaffe gyldig pass og reiseforsikring. Utgifter til dette må dekkes av den enkelte. Kopi av pass og reiseforsikringsbevis må leveres til reiseleder innen 1. desember.
Hvis det er 7 deltagere eller mindre vil turen avlyses senest 1. desember. Ved avlysning av arrangøren (AKUTT) refunderes hele beløpet.